Jak Szybko Wyrzeźbić Brzuch? Ćwiczenia na Sześciopak

1

Każdy kto ćwiczy na siłowni pewnie nie raz się zastanawiał jak szybko wyrzeźbić brzuch? Czy są idealne ćwiczenia na sześciopak? W tym artykule poznasz 5 angażujących ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz mięśnie brzucha i zbudujesz kaloryfer.

Jak szybko wyrzeźbić brzuch? Zestaw najlepszych ćwiczeń

ćwiczenia na sześciopakW internecie można znaleźć mnóstwo porad i ćwiczeń na sześciopak. Problem w tym, że nie wszystkie z nich są skuteczne, a niektóre wręcz mogą powodować problemy z kręgosłupem. Pamiętajmy, że ćwicząc na siłowni musimy wykonywać kompleksowy zestaw ćwiczeń. Aby szybko wyrzeźbić brzuch nie wystarczy tylko katowanie brzuszków ale dbanie o całą sylwetkę. Szczególnie ważne jest ćwiczenie mięśni grzbietu oraz pleców, ponieważ dzięki nim łatwiej będziemy wykonywać trening.

Magiczne ćwiczenia na sześciopak

Skąd wiadomo, że akurat te ćwiczenia są najskuteczniejsze? Niedawno naukowcy z Uniwersytetu z San Diego przeprowadzili ciekawy eksperyment, w którym użyto elektromiografu. Naukowcy odkryli, które mięśnie brzucha podczas treningu pracują najciężej i dzięki temu wiemy jak osiągnąć najlepsze efekty w najkrótszym czasie.

Pamiętajmy o nieprzemęczaniu się. Zacznijmy od mniejszej ilości powtórzeń, aby wykonać prawidłowo wszystkie ćwiczenia w jednej serii. Z każdym kolejnym tygodniem zwiększamy powtórzenia. Oto ćwiczenia na sześciopak:

1. Wypychanie nóg ku górze w leżeniu na plecach

Ćwiczenie wykonujemy leżąc na plecach. Ręce trzymamy prosto wzdłuż tułowia. Głowa musi być lekko przyciągnięta do klatki piersiowej, dzięki czemu napinamy mięśnie brzucha. Ćwiczenie polega na unoszeniu nóg w pionie w kierunku sufitu i pracy biodrami – miednica musi cały czas pracować. Zachowujemy równe tempo. Ilość powtórzeń: 20.

2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku

Ćwiczenie może okazać się trudne dla niedoświadczonych osób. Polega na jednoczesnym unoszeniu nóg i miednicy do klatki piersiowej. Ilość powtórzeń: 15

3. Rowerek w leżeniu na plecach 

To ćwiczenie zostało uznane jako najskuteczniejsze podczas badań w San Diego w związku ze stymulowaniem mięśni prostych brzucha. Podczas wykonywania tego ćwiczenia uciskamy językiem podniebienie co sprawi, że rozluźnimy mięśnie szyi i unikniemy bólu w karku. Ręce kładziemy za głowę i machamy nogami tak jakbyśmy jechali na rowerze. Ilość powtórzeń: 25

4. Spięcia z wyprostem rąk i nóg

To ćwiczenie wykonujemy następująco; napinamy mięśnie brzucha przez przyciąganie do siebie rąk i nóg. Stopy nie powinny dotykać ziemi. Możemy utrudnić sobie to ćwiczenie trzymając piłkę w rękach. Ilość powtórzeń: 15

5. Brzuszki w leżeniu na piłce – ćwiczenie na sześciopak

Według najnowszych badań jest to najskuteczniejsze ćwiczenie podczas treningu mięśni brzucha. Kładziemy się na piłce, ręce opieramy za głowę i staramy się podnieść tułów do góry. Podczas wykonywania tego ćwiczenia uciskaj podniebienie językiem, aby uniknąć bólu w karku. Ilość powtórzeń: 15

Wykonując powyższe ćwiczenia regularnie możesz być pewien efektów. Pamiętajmy jednak, że bez dobrej diety ciężko będzie nam osiągnąć takie efekty o jakich marzyliśmy. Osoby które zastanawiają się jak szybko wyrzeźbić brzuch powinny również zapoznać się z Probolanem 50 – suplementem, który wspomaga budowanie masy mięśniowej i rzeźby.

Wykonujesz powyższe ćwiczenia regularnie? Napisz jakie są Twoje efekty.

Ten artykuł znaleziono wpisując następujące frazy:
  • ćwiczenia na sześciopak
  • jak szybko wyrzeźbić brzuch i zrobić kaloryfer
  • brzuszki ćwiczenia
Udostępnij.

1 komentarz

  1. A ja kiedyś robiłem zwyczajne brzuszki i dziwiłem się, że nie ma takich efektów jakbym chciał. A tu się okazuje, że są skuteczniejsze ćwiczenia 🙂

Zostaw komentarz